31 Ekim 2012 Çarşamba

Laduree ♥

Beni yeni yılda Paris'e ve hazır gitmişken Laduree'ye de götürecek birinin kırk yıl kölesi olabilirim. İlgili yerlere duyrulur :)

1862'de kurulan Paris'in efsane makaroncusu Laduree, önce Bebek'e sonra da İstinye Park'a şube açtı ama gel gör ki belki tek bi ürün üzerine yoğunlaşmasından, belki de daha yeni yeni macaron anlayışı yerleştiğinden çok fazla tutunamadı bildiğim kadarıyla.

Benim favorim her zaman naneli ve portakallı makaron. Tabi benim yaptıklarım içinde :)


Bu ay benim için önemli. Küçük bi hayalle başlayan, zaman zaman endişe duyduğum ama adım atmam için içimdeki sese inandığım bi dönemdeyim. 
Tek bildiğim, huzurlu olduğun taktirde -ve adımlarına inanıyorsan şayet- etraftakilerle uğraşmak yerine tamamen başarına odaklanıyorsun.
Hayallerinin ve hırs denen şeyin miktarı önemli.

..Cumartesi günü için ''alınacaklar'' listem hazır.
Onur'un her yeni keşfettiği fotoğraf programını sabırla bana anlatması sayesinde pazar günü ortak bi çekim yapılacak finalde :)

Bu haftaki yoğunluk ve yorgunluk için evrenden harika bi enerji istedim.
Şimdi ise keyif kahvemi içebilirim ♥

Hiç yorum yok: