24 Şubat 2014 Pazartesi

La Petite Maison

Yağmurlu bir pazartesini güzel kılan en doğru karar, sabah yürüyüşü ve yepyeni bir kitap.
Daha önce bahsetmiştim La Petite Maison'dan. Siparişlerim elime ulaştı ve taze taze sizinle paylaşıyorum. 


Alaçatı'daki Asma Yaprağı gibi efsane bir koleksiyonum olması dileğiyle, ilk emaye parçalarımın siftahını yaptım, sıcak çikolatamı koydum ve eşimden gelen taze çiçekleri mavi demliğimin içine iliştirdim.


Sipariş vermek isteyenler, Instagram'dan takip edebilirler. Nefis kırmızılardan da en kısa zamanda ısmarlıyor olacağım. Bugün sadece geciken Ayşegül serisinde aklım. Duydum ki bir çok kişi sipariş vermiş, hatta ellerine ulaşmış bile. Pek bi sevindim. Herkese mutlu haftalar.

2 yorum:

Sahildeki Ev dedi ki...

Harikalar biliyorum çünkü aynılarından bende de var.. Ben benimkileri Eminönünden almıştım.. Kupalar aynı seriden mi bilmiyorum ama satıcı bunlar ikinci kalite emaye, aksesuar olarak kullanın fazla bir şey içmek için kullanmayın demişti.. Çaydanlıklarda ise bir sorun yokmuş çünkü onları bir firma özel olarak ürettirmiş.. Benim gibi bir emayesever görünce bu bilgileri paylaşmak istedim.. Sevgiler

Unknown dedi ki...

Ne mutlu bana çok tesekkurler, sevgiler.