2 Temmuz 2014 Çarşamba

Son Mastori

Yağmurlu, parçalı bulutlu, güneşli, evet en çok da güneşli ruh halim ve ben, temmuz ayı için gelen hormonlarımızı şarkılı türkülü karşıladık. Dolu dolu son iki ay. Tatil için oldukça geciktim. Bu sebepledir ki, Haziran ayı için planlanan Bozcaada hayalimi rafa kaldırmam gerekti. Sıcaklar fena, deniz hasreti fena. 


İstanbul'a tıkılmanın verdiği ''mutluluk'' ile, uzun zamandır ertelediğim dolap detoksuna fazlasıyla hızlı bir giriş yaptım. Bir yıl içinde biriken bütün ıvır zıvırlardan bir çırpıda kurtuldum. Ev hafifledi, ben hafifledim. Akşam? Spor merkezi araştırması ve sağlıklı yaşamın onur konuğu olduğu ev sohbetleri.


Yepyeni bir blog. Son derece samimi ve sıcak bulduğum Son Mastori keşfimi az önce, taze taze yaptım. Gezen, yeni tarifler deneyen, fotoğraflayan ve keşfeden yazarımız, sinema-tv ve gatronomi mezunu. İki farklı meslek dalıyla ilgilenen birinin bakış açısını ve paylaşımlarını gerçekten merak ettim. Özel tadım organizasyonları için kendisiyle iletişime de geçebiliyorsunuz. Şimdiden bir sürü tarif not ettim. Üzerine sinen ada kokusunu taa buralardan aldığım, zeytinyağlı nefis yemekler. Göz atın derim.


Yazarın benim gibi emaye severlere yaptığı en büyük iyilik, yeni bir adres önerisi. Aşağıdaki şahane kovalar da oraya ait. Süleymaniye Camii'nin arkasında Seymen Usta'nın yeri diye ufak bir dükkan varmış ve oraya gidince kime sorsanız tarif konusunda yardımcı oluyormuş. Ben koşuyorum! Sevgiler.

http://sonmastori.com/

2 yorum:

Unknown dedi ki...

emaye dedin ben öldüm =)

Unknown dedi ki...

Haftaya gidip bakıcam, anlatılanlar kadar güzelse mutlaka önericem :)