30 Mart 2015 Pazartesi

Dandin Bakery

Bu haftasonu rotayı ben belirledim. İyi de oldu. 
Kuzey'in kalbi meğer Karaköy'deymiş. Sevindim.

Esra Dandin ve Egemen Şenkardeş'in kurucuları olduğu Dandin Bakery'e nihayet gidebildim. Dekorasyona mı bakayım, ne yiyeceğimi mi seçeyim, fotoğraf mı çekeyim bilemedim.
Gidin, görün, ertelemeyin.
.

Masalardan, sandalyelere, kitaplıktan, servisliklere kadar her şey bu harika çiftin ellerinden çıkmış. Zaten her ikisi de tasarımcı. Hatta öncesinde, Dandin'in olduğu dükkan onların atölyesiymiş. Karaköy'ün popüleritesi artınca ve gelişim açısından ilerleyince, atölyelerini farklı bir yere taşımışlar. Böylece biz de Dandin Bakery ile tanışmışız.


Nefis pastalarının yanısıra, taze ekmekler, salatalar, makarnalar ve kahvaltı da mevcut. Tüm lezzetler Esra Hanım'ın ellerinden. O kadar samimi ve güzel bir ortam ki (sahibinden müşterisine kadar), daha oturur oturmaz bir sürü güzel insanla tanıştık, sohbet ettik. Tüm kalbimle gitmenizi öneririm. Ben, bir sonraki yazımı orda yazmayı planlıyorum.


Gitmek isteyenler için adres : 
Kemankeş Mah. Kılıç Ali Paşa Mescidi Sok. No: 17/A
Karaköy/İstanbul

Sevgiler, iyi haftalar.

Hiç yorum yok: